Lördag

Jag har haft det underbart de senaste dagarna! Massor av sommar och sol. Igår var vi (nåra i klassen) och badade i Berg, det var underbart skönt och varmt förutom att jag fick en allergiskchock (konstant rinnande ögon och näsa YEY!) och den har typ inte gått över än! =( Men jag mår ju bättre iaf.

Idag blir att kolla på Katedrals abiturientbal (Ida kommer vara sötast)! Haha, jag drömde att jag var konfrancier på den inatt HAHA! Jag tror jag längtar till min egen bal så att säga!

Men nu måste jag göra mig iordning, måste ju köa ganska tidigt om man vill ha bra platser! :P


såhär såg jag ut i onsdags om ni ville veta! (fint rum va?)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0