Le, för det ordnar sig

Så står det på en bro som jag jämt cyklar förbi, det tycker jag är himla fint skrivet och man börjar liksom le när man ser det. Och ett leende förgyller ens dag!
Fast idag har Camilla förgyllt min dag på stan.


Dagen (min dag, camilla hade redan jobbat från 7.30 - 13.00) började med att camilla låste sin cykel med ett äpple i munnen! Bra simultanförmåga =)


Sedan åt vi jordgubbar med mjukglass som var gottiii


gott tyckte jag med att det var, puss på glassen


när glassen började ta slut...


...begav vi oss till stora torget där...


vi kände för att leka turister


jag ville med leka turist, fast jag posa istället


camilla tog kort på mina skor


sen hittade hon ett par najsiga sandaler på dinsko


och jag provade ett par fulsnygga kilklackar (jag har en hatkärlek för kilklackar) sen drog vi och fikade. Efter det drog jag hem och Camilla på körlektion! Körkort för henne om 2 veckor, då blire nog cruising till Smultronstället!


Det var min dag hittils, nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nene

Åh, mums vad god glassen såg ut att vara!

2008-06-23 @ 18:52:33
URL: http://nnene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0