Internet funkar fortfarande inte

Hej igen!

Mitt internet på datorn funkar fortfarande inte. Det är helt CP, jag blir så arg når sånt händer. Aja, tänkte bara säga hej och godnatt, men jag ska nog starta om min dator igen för att se om det funkar en sista gång innan jag går och lägger mig. Imorogn åker jag däremot till sthlm för att hälsa på mina kusiner. Kanske blir shopping, vem vet? En tripp till grönan kanske det med blir.

Måste bara säga att jag är besviken på Tyskland - Turiket matchen! Hade verkligen velat se Turkiet i final asså. Sjukt synd. Dock var det en rolig match att se på, med många mål. Det gillar jag. Turkiet spelade också snyggt och hade många målchanser fler än Tyskland. Fatta vad kul ifall dom hade satt alla för då hade dom ju varit i final nu! Aja, sällskapet med Klara och Vickan var iaf najs. På söndag blir det EM-final med pizza också, det lär bli najs! :D

Nu blev det massor med babbel! Skriver inlägg imorgon med bilder och om The Bucket List, om mitt internet funkar! Blä på det. Haha

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0