Igår och idag

Idag blev det en hemcykling tre timmar tidigare än igår, och tur är väl det för jag ska upp till tandläkaren imorgon!! Läskigt, jag ska laga ett hål, blä. Inte så kul.

Ikväll var det trevligt även fast det blev mer skrik än sång för min del iaf. Haha, singstar är inte min starka sida så att säga. Men kul vare.

Måste bara säga att jag kommer sakna ida ganska så mycket nu när jag inte kommer träffa henne på cirka tre veckor. Men eftersom ida är min bästa smskompis så kommer det nog att lösa sig, som tur är. Och tennisveckan i Båstad kommer nog bli fettvärd. :D

Nu ska jag hålla vad jag lovar och lägga upp bilder på en sminkad stasik från igår, askul. Undra om jag ska lägga ut dom på facebook och taga honom.. fast det kanske är lite väl tasikgt. haha :D


Glad blev han iaf! =)


Erica blev också offer för vår styling, jag tyckte hon blev riktigt söt i sin frilla, jag och ida är mästare :D


Studentstylisten och modellen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0