God morgon! (god förmiddag för de flesta kanske, eller eftermiddag?)

Idag är det tisdag och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Vi måste köpa shampoo så det kanske blir en tripp till Åhléns och stan med mamma, kanske checkar in rean också. Vi får se. Senare idag ska jag iallafall hitta på något med mina kära vänner Vikoria (med 12 smeknamn) och Klara. Så det blir nog kul. Blir inte fotboll iallafall eftersom semifinalerna börjar imorgon. Det blir nog spännande att se. Höhö. Vädret suger, eller det är ju soligt men det är bara 14 grader och blåsigt, vad är det för sommarväder? Palla Sverige, fast den 9 juli drar jag till Ida i Skummeslöv och tennisveckan i Båstad så det blir nog najs. Och sen drar jag till Portugal den 16 juli och ska vara där i 10 dagar så det blir nog också kul. Sen ska vi nog dra till Liseberg ett helt gäng, som nog blir askul, jag älskar Liseberg. Det är så underbart kul. Jag blir som ett barn igen när jag kommer till ett sådant place. Eller som barn igen, jag är ju fortfarande ett barn legalt sätt. Det är det som gör det så underbart att vara tonåring, för ibland kan man säga att man är barn och ibland kan man säga att man är vuxen. Asbra. Fast det här är nog det sista året jag kan göra så med tanke på att jag fyller 18 och tar studenten så så måste man ju vara vuxen och skaffa sig ett jobb eller utbildning. Men för det är ju inte livet slut. Jag får bara njuta av det sista året av gymnasiet och göra det ästa av det. För som sagt, jag har hört att det ska vara det roligaste året. Och jag har haft förbaskat kul det här året! Jag gillar verkligen min klass, eller iaf den större delen. Haha.


kulturellmångfald som vår mentor sa, haha =)

Detta blev ju ett långt lite filosofiskt inlägg, haha jag kan vara djup om jag vill! :P
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0