Even though you broke my heart, you still got me hanging on a thread

Asså herregud, igår var fan askul! :D typ roligaste kvällen på hela året. 262 bilder togs och idag är jag glad.

Dagen började med att kolla på skolavslutningen i aulan där musikettor och tvåor upträdde, och det är ju lagom kul i 2 nummer sen började bli lite långtråkigt. Efter det var det samling i vårt klassrum där vi fikade och vår utbytesstudent höll tal som var rörande, hon grät och det var sorgligt. Hon hade försovit sig så hon var ledsen för det också tror jag. Hon missade avslutningen i aulan så hon fick inte gå upp på scenen och prata. Tänkte ni ville veta det.



Men iaf så var det som vanligt vi planerade kvällen lite och posade i mängder för det är så vår klass rullar, so to say (speak). Det var iaf mys. Efter vår avlsutning så gick vi och kollade på treornas skolavslutning somvar fin, det var fint att ser alla vita mössor sticka upp. Sen var dom aselaka mot tvåorna och ettorna som skulle uppträda haha. Dom skrek var är mössorna? det tyckte jag var kul och elakt. höhö fast jag kommer göra samma sak nästa år. :D Då ska jag vara hes som satan på kvällen. Så ni vet, ni kan ju skriva ner det i boken ni skriver om mig ;) haha.



Därefter stack vi in till stan en snabbis för att möta upp klara bland andra som med skulle gå och kolla på utspringet från stadens diamant. Och när vi kom tillbaks till skolan så var det asmycket folk på skolgården, jag tror aldrig det har varit så mycket folk där förut. Det var iaf astrångt och svårt att hitta idas skylt. Men jag hittade ju den tillslut och den var jättefin. Efter massor med gratulationer så begick hon sig till sitt flak där the class var helt vilda och stod och hoppade massor och skrek. Det såg så underbart härligt ut. Fick mig verkligen att längta.



Efter det stack jag hemåt för att byta om inför kvällens rabalder. Eftersom det var fredagen den 13e så var det ju liksom tvunget att hända något otursligt (kan man säga så? skitsamma, sommalov nu). Och precis när jag skulle ta min cykel och cykla iväg till ida så kom jag på att jag hade glömt presenten och jag kunde ju inte hämta den heller för jag låste dörren och la dom i postlådan genom dörren (för att inte tappa bort dom under kvällen). Då blev jag lite arg och kände mig trög. Men presenten kom tillslut och jag kom fram till ida. Hos ida var det mysigt och kul. Jag hjälpte Erica att garnera idas tårtor (dock åt jag bara den ena med nutella i mmmmm <3). Sen kom stasik dit för att äta sin 4e lunch och han räknade sitt alkoholintag i liter. Det tyckte jag var kul. Klockan var ju liksom ca 17. Stasik berättade också att han var en sköldpadda med en pinne i arslet. Det var kul. Jag skrev i deras studentmössor också så nu kommer både ida och stasik komma ihåg mig resten av deras liv. :D Det kanske dom hade gjort annars också men det vet ju inte jag liksom.



Efter idas studentmottagning cyklade jag in till stan på 20 min! SNABBT SOM FAN GICK DET!!! jag cyklade liksom från hackefors, och det är långt. På stan träffade jag Inés (som jag saknat så mycket nu när vi inte ses så ofta ;D förrsten inés så hörde jag om dig ocn anton höhöhö), Amanda, Claudia, Linnéa, Maria och Julia, sen kom Noomi och hennes kompisar en snabbis.



Sedan stack jag till stångebro och där började kvällens rabalder som innehöll bl.a:
MASSOR av posing
Ett besök av polisen (vi lurade dom :D YES)
Vattenfall
Toabesök på Scandic
Träffa massa folk i trägårn (italiensk utbytesstudent)
Träffa massa folk på stan
Leka student
Leka ännu mer student med idas klass och gå in på krogen och dricka cider (MYCKET KUL)
Hem cyklande i soluppgången






Det var iaf en kul dag! Och det här blev ett långt inlägg, men sånt måste ju med finnas med i en blogg då och då, eller hur?

PUSS, ha en fin dag och HEJA SVERIGE IKVÄLL!

PS. för fler bilder gå in här, lösenord: snyggnina

Kommentarer
Postat av: Ida

kul att läsa om allt! :) jajemän nu kommer jag inte glömma dig men jag tror ju iof inte att vi kommer glida ifrån varann direkt om man säger så! <3

2008-06-14 @ 16:32:58
URL: http://idaaho89.blogg.se/
Postat av: Nina

ne det tror inte jag heller =)

2008-06-14 @ 17:47:50
URL: http://lilldabz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0