Efter en dag i Stockholm

Nu sittar jag och mina två kusiner i soffan och kollar på vänner! =) det är najs, vänner avsnitten kan man se hur många gånger som helst utan att tröttna. Jag ska nog önska mig alla 10 säsongeri julklapp, höhö. Det är ju bara 6 månader kvar ungefär, inte så långt om man säger så. Tiden går ju också fort när man har roligt. Höhö. Då ska jag nog önska mig en kamera, men mer om det en annan gång, hinner nog önska mig 1000 saker till innan dess liksom.

Vi har iallafall var ute på stan och gått omkring. Vi var på Beyond Retro och provade omkring 10 klänningar, gräddbakelser alltså. Posade gjorde vi också, fast så förvånade kanske ni inte är eftersom jag gillar att posa. Höhö. Det var iallafall askul, så gå till en second hand affär och prova massor med klänningar för det är ett nöje liksom. Haha. Sen gick vi till NK, och vet ni vad jag hittade? Jo ett par raybans för 825 kr, kap eller vad? :-)


Beyon Retro i SOUK-gallerian, gå dit =)

Nu sitter vi som sagt framför TVn och jag gör om deras bloggdesign, tihi.

Aja, nu ska jag fortsätta med det! Bilder m.m. kommer imorgon, men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!

PUSS


Kommentarer
Postat av: E

och uurfiiina var klänningarna också =D, jag är väldigt bra på att välja gräddbakelser, det fanns en massa fler, men "för mkt av det goda",, hmm,, kommer inte på resten. =O

2008-06-27 @ 18:54:00
URL: http://llea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0