Dålig bloggning, jag vet

Hej bloggen!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag än, men det är för att internet på min dator inte funkar, något knäppt är det iaf. Konstigt för det funkar på alla andras datorer i huset. Men men, idag har jag iaf fått ganska mycket gjort ändå. Jag håller nämligen på att städa ur mina garderober. För er som känner mig och har sett mina garderober vet att de ser helt hemska ut och allt är bara inproppat. Och jag pratar inte om min klädgarberobe, utan den som ligger bredvid. Den har varit propfylld sen typ 7an och aldrig städad i princip med tanke på att jag är så jävla lat. Fast mina kläder gillar jag att ha koll på, asså typ ha dom upphängda på galgar och ha ordning i garderoben. Det orkar jag, kanske är för att jag är intresserad av mode osv. Jaja. Nu kanske jag ska fortsätta.

Efter städningen ska jag ner på stan med Klara en sväng, och sen ska jag träffa Michelle, Jenny och Vickan. Det var ett tag sen så det ska bli kul! Kameran följer med, så när jag kommer hem får vi hoppas att mitt internet fungerar så jag kan blogga om min dag och om The Bucket List som jag såg igår. Jag kan iofs säga redan nu att den var väldigt bra. Den passar liksom alla åldrar. =)

Hade så bra!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0