Balen

Ida var fanimig den sötaste jag sett idag! Jag blev bara så himla lycklig av att se på henne. Dom dansade så himla fint också, underbart var det.

Efter balen gick jag och Lambert in till stan för att invänta rännstensgången och valsen över stora torget, samtidigt tog vi en glass på bosses. Sen efter ett tag kom Selim och joina oss så då gick vi till bosses igen bara för att vi är feta (och för att Selim bjöd). Sen satt vi i solen och njöt ett tag och jag kom nyss hem. Kanske ska träffa Vikpet en snabbis ikväll, men vi får se helt enkelt!

Idag fyller Klara år också så grattis till den sötingen! :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Det låter som om du vore kär i mig haha :D men tack! kul att du kom! :)

2008-06-08 @ 17:33:44
URL: http://idaaho89.blogg.se/
Postat av: Ida

Det låter som om du vore kär i mig haha :D men tack! kul att du kom! :)

2008-06-08 @ 17:45:42
URL: http://idaaho89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0