Åska

Fyfan för åska! Jag satt livrädd framför datorn igår och räknade på åskan, som inte var så nära som tur var. Tillslut drog jag iaf ut internet sladden och började läsa en bok istället. Äcklig heter den och den handlar om en kvinnas liv där hennes mamma slog henne, svälte henne och kallade henne fula ord m.m. Hon misshandlade henne psykologiskt och fysiskt varje dag. Tror den kommer vara riktigt bra!

Idag ska jag till stan och träffa camilla! ska bli mys (som för övrigt är mitt favorit ord), får se om jag tar cykeln med tanke på att det regnar en massa, blä. Jag som ville ha bara ben idag, men det är det inte tillräckligt varmt för så jag får se vad det blir! =)

Ha en bra dag,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0