Tisdagmorgon

Idag är det tisdag. Tänkte ni behövde veta det ifall ni inte visste liksom. Igår kunde jag inte sova direkt, det kanske berodde på att jag bara hade varit vaken i 13 timmar. Fast jag låg och tänkte på min tågresa imorogn. Jag är faktiskt lite orolig för det är första gången jag ska åka tåg ensam. Men det går nog bra, tror jag. Haha, men det kan ju inte vara så svårt? Jag är bara nervös, fast jag kan ju ringa Ida om jag inte hittar. Känns bra att hon bara är ett telefonsamta bort. Det är sånt som är bra med vänner. Finns alltid där när man behöver dom. Men det visste ni nog redan.

Nu måste jag äta frukost och sen börja med städningen och packningen!
PUSS

Kommentarer
Postat av: ines

vaa?? vart ska du? jag kmr till linköping imorn o stananr till söndag!! ;:(

2008-07-08 @ 13:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0