Smultronstället


Eftersom denna tös hade tagit körkort så åkte vi till smultronstället för att äta glass


jag och roysan kronembert var med


Lambi också


och sist men inte minst viktoria med 12 smeknamn


Efter ett tag kom vi fram och posade på en bro


Och lite till.. haha kolla var diskret jag försöker se ut när jag tar rööy på röven


Sen fortsatte vi att gå, här ser ni Camillas jeans, vickans bruna smala ben och mina bleka feta :D kolla in vickans väska.. 100 kr på myrorna! (läder också :P)


Lambert ska jämt ta så fina närbilder.. not


Camilla är med söt


Det blev tråkigt i kön efter ett tag


Så vi posade lite till


Roy provade mina solglasögon


våran skoblomma "Vickan du saknas" hahaha roy med sin röst


Sen kom Lambi med på bild


ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN KOM VI FRAM!


vi var suuugna


Sen kom glassen, fett gott ;D


Efter ett tag såg det ut såhär och då tog vi vårt pick och pack och drog hem till LKPG igen! Trevlig dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0