Portugal imorgon

Hej och godmorgon för min del!

Idag ska jag packa hela dagen i princip för imorgon åker jag till Portugal för att sola och bada. Tror dock inte att jag kommer bli så brun. Men vi kan ju låtsas och jag ska iallafall försöka så det blir nog att ligga vid poolen och havet varje dag. Då kanske det går, men jag vet inte. Jag vill iallafall få lite fräknar för det tycker jag är fint. Annars blir det nog mest att slappa varje dag. Kanske lite shopping, men jag vet inte. Zara borde ju finnas där så lite shopping kanske det blir. Annars borde jag nog spara mina pengar inför hösten m.m. På höstlovet planerar vi att åka till New York, och då ska jag shoppa loss massor! Fyfan. Det ska bli kul.

Det blev regn idag som jag sa igår. Men det gör inget för jag ska ju ändå packa hela dagen. Imorgon kl 5.30 går taxin till flygplatsen så det blir lite kämpigt att komma upp. Men det ska nog gå. Hoppas jag iaf.

Nu ska jag fortsätta packa!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0