På tåget hem

Hej bloggen!

Nu sitter jag på tåget på väg hem till Linköping igen. Lyx med första klass, det är därför jag kan vara inne på internet. Det var har varit en jätterolig miniresa. Med mycket godis och glass om man säger så. Haha. Så nu när jag kommer hem så blir det att vara nyttig så jag kan känna mig duktig igen. :)

Om 2 timmar och 10 minuter kommer jag hem, så jag ska försöka att uppdatera massor för att "make up" för dessa dagar då jag inte bloggat nått typ. Men det har jag ju faktiskt. Eller asså jag har mobilblggat, men det verkar inte som de inläggen har kommit fram! Tråkigt värre.

När jag kommer hem väntar Inés på mig på tågstationen och vi ska ha en liten myskväll hon och jag. Hon har nämligen varit i Linköping dessa dagar då jag har varit i Skummeslöv, synd med dålig tajming. Men lite blir det ju att ses för hon åker ju inte förens imorogn. =)

När jag kommer hem så blir det också en update med bilder!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0