HEJ

Tja på er!

Jag har inte bloggat så bra de senaste dagarna för att jag har haft full rulle, sen har internet strulat och så blir det segt om jag loggar in på publishme.se

Sen så vet jag inte riktgit, jag har ingen blogglust just nu, men den kanske kommer snart igen, jag vet inte. Hoppas det iaf. Det är ju faktiskt kul att blogga osv.

Idag har jag varit med Vickan på stan och vi shoppade loss, eller haha Vickan köpte massor. Jag köpte ett par svarta lackballerinas på rean, en bikini överdel och en sminkborste. =)

Kanske tar bild senare. Juste ännu en anledning till dålig bloggning/inga bilder. Min kamera laddare är borta och jag kan inte hitta den. Tråkigt värre. =( Aja, imorgon kommer Vickan hit och ska hjälpa mig att städa för på fredag blir det grillkväll hemma hos mig. Och då blire massor med bilder ska ni se eller dvs om jag hittar min laddare!

Nu ska jag hitta något att blogga om!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0