Godnatt och Hejdå

Godnatt och hej då för mig på ett tag!

Imorgon kl. 04.40 ska jag stiga upp och taxin går kl. 05.30, inte den roligaste tiden men det kanske går lätt att gå upp om man vet att man ska åka till Portugal som Viktoria sa. Det ska bli härligt med massor av sol och bad. Uppdatering vet jag inte hur mycket det kan bli, men kanske någon mobilbloggning och uppdatering från internetcafé. Jag vet dock inte hur det är med det, men vi får se helt enkelt. Annars så får ni en fet uppdatering om 10 dagar då jag kommer hem.

MEN, min kära vän Viktoria kommer att gästblogga i ca 3 dagar innan hon åker iväg på äventyr i Mora för att hälsa på en annan dear friend of ours Klara på hennes land. Aja, nu måste jag kanske sova för att orka leta efter min future husband Cristiano Ronaldo.



Puss och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0