Gårdagen


Gårdagens utflykt började med en busstur med dessa mittemot mig, lovely girls <3


Sen kom vi fram och var tvugna att gå 500 m till hans (han i mitten) hus


Efter det blev det promenad genom tjurhage till badplatsen


i badet, det var sjuuuuukt kallt och jag är ju såklart brunast... not


efter badet hittade vi en igelkott


lite av folket, jag står såklart och posar


det blev lite intensiva blickar efter ett tag ;)


det finns säkert 1000 bilder på mig och vikpetter i denna pose typ


vi kollade på hästarna även fast jag inte gillar hästar


hey there party people


vi åt grillat och vissa spillde på tröjan..


vi spelade uno först och sen ville klara liva upp det med lite keyboard (stavas det så? :S)


och dejan livade upp det med gitarr

Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder. Men en rolig grej som hände när vi spelade Uno var att jag skulle så Theo med en kudde för att jag sa att jag var typ bäst på kuddkrig så jag lyfte kudden och hade ner en kaktus över hela mig. Jag blev jordig och alla bredvid mig också och så blev soffan jordig och sen så fick jag jord i ögat. Alla skrattade åt mig, haha och jag satt och skratta och typ grät för att jag hade massa jord i ögat som gjorde skitont. Aja, det var kul iaf och jag fick damsuga, men det var ju med kul haha. Förlora gjorde jag på Uno, eller jag kom inte sist men jag vann inte. Men ni vad man säger, otur i spel, tur i kärlek. VI får ju hoppas att det är så, hehe.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, något tips på vad man kan göra en regning dag då det inte är så varmt?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0