Från gubbjeans till shorts och sen till kjol!

Tråkig söndagskväll gjorde jag till en kreativ sådan.

Jag tog pappas jätteslitna jeans och klippte av dom för att göra shorts, men eftersom de är ca 8 storlekar förstora så blev det väldigt snygga framtill och så såg det ut som jag hade världens största jeansblöja på mig som var full med bajs! Inte så snyggt. Höhö. Så jag fortsatte klippa i dom för att göra det bättre men det blev det inte så jag bestämde mig för att klippa av benen helt, och vips jag har en ny snyggt sliten jeanskjol! Hett värre.


som jeansshorts! Snygga framifrån, men inte så hett bakifrån


Tänk vad en sax kan göra! Kjolen är dock inte 100 % klar, men när den är det får ni se den på. Det blir antagligen imorgon.

Åter till min tristess!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0