bye bye

NU blir det inget mer bloggande för min del.
Imorgon kl 05.45 far jag till dalarna för att umgås med min kära vän Klara
det blir fint. att sitta på ett tåg i 6 timmar utan reskamrat blir värre. 
I vilket fall nu ska jag packa ner alltmöjligt i min jätteresväska vilket brukar ta ett tag, för jag är inte direkt en hejare på att packa:P
Sen blir det middag och trevligheter med min familj eftersom vi inte kommer träffas allihopa igen förens om sisådär 2 veckor.
men nu packning i racerfart
Hoppas ni får en fin sommar !

Jag&Klara i Ninas säng(!)  nog bara nina och jag som fattar den;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

jo kanske är det så

2008-07-23 @ 19:31:23
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0