Back to School by TeenVogue

TeenVogue har stylat ett Back to School jobb som finns på hemsidan. Jag gillar bilderna väldigt mycket, och dom får mig lite att längta till en härlig höst, med mycket solsken vilket faktiskt kan vara riktigt fint. Kan tänka mig att bli ett barn igen (?) och leka i löven i höst. Bara för att det är så himla kul. Ska nog göra det, men det är ju trots allt ett tag kvar. Hela 7 veckor ungefär tills skolan börjar, och det är ju inte höst då än på ett tag. Aja, här kommer iaf mina favorit bilder:











Satsa på rutigt i höst! Det är ett säkert kort. Hela D&Gs A/W 08 kollektion var rutig i princip.

Kommentarer
Postat av: ellen

ojojoj vad fina, fräcka snygga bilder!

2008-07-03 @ 15:21:36
URL: http://www.rekis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0