A/W 08 ready-to-wear favoriter del 2


Ännu mer androgynt. Match herrinspirerande plagg med feminina är hett i höst, och fortsätter in i nästa sommar. Även mer dressade plagg syntes på Etros visning och de vippiga kjolarna hänger med till hösten likaså korsettoppen! Snyggt, om jag får säga något om det. Så fynda kavajer, vippiga kjolar och korsettoppar på rean!


Vem har sagt att svart är tråkigt? Nästan hela Lanvins kollektion var svart och inget såg tråkigt ut. Mycket figurnära kläder och även mer dressat. Sofistikerade ska vi vara i höst.


Tre ord. Spets, Transparent och Markerade bryn. Så ska vi se ut i höst enligt modegurun Prada, som jag tycker hon gott kan kalla sig. Dock tycker jag att det är lite tant över det hela. Fast jag gillar spetsen och jag tycker det är coolt att hon har lyckats göra nästan en hel kollektion i spets utan att allt ser likadant ut!


Stella, du är underbar. Jag tyckte det var i princip omöjligt att bara välja 4 bilder. Allt var snyggt. Jag vill ha allt. Klänningen högst upp till höger är den perfekta LBD. Och sammetsklänningen var så läcker. Stella visade mycket spets, grått, transparens och herrinsiprerade plagg! HEJA STELLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0