61 frågor

1. Hur gammal är du om fem år?
22


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min bror, hans flickvän, mormor och min moster


3. Hur lång är du?
167 typ


4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Saving Silverman


5. Vem ringde du senast?
Pappa


6. Vem ringde dig senast?
Camilla


7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hej. Ring upp mig från hemtelefonen. Puss


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
sms till någon jag inte känner så bra, eller bara säga något kort och ringa för annat typ.


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta


10. När såg du senast din mamma?
Onsdag den 9e juli


11. Vilken ögonfärg har du?
Blå


12. När vaknade du i dag?
12.35


13. Vilken är din favoritjulsång?
All I want for Christmas


14. Vilken är din favoritplats?
hmm, ingen aning. Min säng funka alltid


15. Vilken plats föredrar du minst?
Vene, typ där det finns massa fåglar, jag gillar inte fåglar, annars finns det inte så många platser jag inte gillar


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Typ avslutat någon utbildning nyligen och börjat jobba eller nått


17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Häxan från Snövit.


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Igår på Smultronstället där en kille såg rolig ut. Haha, jag skrattar när jag tänker på det.


19. Hur stor är din säng?
120 cm bred


20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med kläder


22. Hur många kuddar har du i sängen?
2


23. Hur många landskap har du bott i?
Ett


24. Vilka städer har du bott i?
Linköping och Dundas i Canada


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota på sommaren och hemma. Eller ett par riktigt snygga och sköna skor.


26. Är du social?
Ja, det tror jag.


27. Vilken är din favoritglass?
Typ all glass. Men jag gillar B&J cookie dough


28. Vilken är din favoritefterrätt?
GLASSSSSSS


29. Tycker du om kinamat?
yepp. Kyckling med cashewnötter är gott


30. Tycker du om kaffe?
Nae


31. Vad dricker du till frukost?
mjölk för det mesta, ibland dricker jag inget till frukost


32. Sover du på någon särskild sida?
Längst in mot väggen helst, men annars inte.


33. Kan du spela poker?
japp.


34. Tycker du om att mysa/kela?
japp, vem gör inte?


35. Är du en beroendemänniska?
ja, eller jag är beroende av TV-serier


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
yepp, karro på konståkningen


37. Vill du ha barn?
Ja, det vill jag, kanske inte nu. Teenage mother är inte riktigt min grej kanske.


38. Kan du några andra språk än svenska?
Ja, engelska flytande i princip och lite franska


39. Har du någonsin åkt ambulans?
nope


40. Föredrar du havet eller en bassäng?
att bada i havet är underbart, men jag gillar att simma i pool


41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder och nöjen


42. Äger du dyrbara smycken?
hmm, nae men jag kommer nog ärva ;D


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
på Tv just nu? Gossip girl, Vänner, SATC, so you think you can dance är med bra och sen massa andra program. TV-
nörd är jag


44. Kan du rulla med tungan?
japp kan har inte den recessiva genen :D


45. Vem är den roligaste människan du känner?
haha jag lever runt så många roliga människor.


46. Sover du med gosedjur?
Nae, eller jag har en delfin i min säng ibland. Vet dock inte vart den har tagit vägen nu!


47. Vad har du för ringsignal?
Sum 41 - With me, riktigt bra låt


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jag vet inte riktigt, men jag tror mamma har sparat några


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
min mobilish


50. Flirtar du mycket?
haha, jag vet inte. Jag tror jag flirtar nog mycket omedvetet


51. Kan du byta olja på bilen?
Nej, men det måste jag kunna snart inför körkortet


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nope, men kanske i framtiden det vet jag ju inte än


53. Vilken var den senaste boken du läste?
Vet inte riktigt. Jag läser en bok som heter Äcklig just nu, riktigt bra är den.


54. Läser du någon dagstidning?
Nope, men en himla massa bloggar. Och aftonbladet på nätet ibland.


55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Inte veckotiding, men Elle om det räknas


56. Dansar du i bilen?
KLART!


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
lyssnar inte på radio


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
har inte skrivit så mycket på senaste, ni vet sommarlov. Men jag tror det var ngn inköpslista av något slag :P


59. När var du i kyrkan senast?
ööööööööööööh, ingen aning, kanske på adventsfirandet med skolan i vintras


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Ruthie (engelska), Bruno (franska) och Tina (svenska, bild och klassföreståndare)


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
aldrig sovit i ett tält


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0