Vendredi som man säger i Frankrike och andra fransktalande länder...

Jaa idag var det ju då fredag för er som inte har uppmärksammat denna underbara dag på veckan!

Min fredag spenderades då först i skolan vilket var trevligt, först med franska, sen matte och avslutande med historia sedan åkte jag hem medan vickan viktoria, jenny jens och michie michelle hade IV. Vickan viktoria slutade sitt IV så hon kom hem till mig innan vi pallrade oss ner till stadens centrum.
När vi kom fram till stadens centrum så gick vi så klart till H&M och där mötte vi även jenny jens och michie michelle som skrämde oss haha och jag blev som vanligt väldigt rädd. (haha när jag och vicks gick till bussen så blev jag rädd för en plastpåse för att jag trodde det var en fågel hahaha)
Jaa men iaf så gick vi omkring på stan lite och sen så gick vi till Krinolin där jenny skulle först bara prova klänning men sen fick alla 4 ryck och efter typ 2 min så står allihopa i balklänning och drömmer.. hahah så jäkla tjejiga vi är asså. Ja ochs så tog vi iaf massor med kort och jag blev kär i en ljusblå klänning (surprise?) som de andra tyckte att jag skulle köpa redan i år haha, fast den var ju dock ganska förstor.
Efter att vi hade varit på krinolin ett tag så gick vi till McD för att äta lite mat och det slutade med att vi satt där tills typ kl 20, men det var trevligt och vi pratade och skrattade och tog snygga bilder.
Efter det kom pappa och hämtade mig och vickan och så åkte jag hem och kollade på Karl-Petter <3 och satte mig sedan här!

image184

Dansa bal med mig  i år? :D Stasik (kolla jag skriver om dig) ska iaf hitta ngn till mig haha.. fast jag tror inte att det kommer att bli så lyckat, men det är nog lugnt. Jag kommer ju iaf få se min Knarkis att dansa vilket nog blir fint =)


Det var min fredag, hoppas du hade en lika trevlig du med
Over and Out
// Ninaaaa

Kommentarer
Postat av: Stasik

Kommer verkligen inte gå bra då mina förslag inte duger :(

2008-01-25 @ 23:48:57
Postat av: Knarkis

haha annars kan du ju alltid vänta till nästa år och ta stasik i egen hög person. han kommer vara väldresserad då vill jag lova ;) japp jag har varit och beställt tid hos frisör nu också så nu är det bara dansstegen som fattas :P

2008-01-26 @ 23:17:35
URL: http://idaaho89.blogg.se
Postat av: Anonym

förresten måste jag hålla med om att du var JÄTTEfin i den klänningen.... :)

2008-01-26 @ 23:19:12
Postat av: amandis

du ska väl se mig & jakob dansa med? ;D

2008-01-27 @ 00:26:33
URL: http://amaandis.blogg.se
Postat av: Stasik

Väldresserad?? pff... Jag kommer alltid vara lika rebellisk och vild! ingen kan dressera mig.

2008-01-27 @ 10:42:33
Postat av: Nina

rebellisk och vild? inte direkt den synen jag har av dig stannie ;)

2008-01-27 @ 17:04:55
URL: http://lilldabz.blogg.se
Postat av: Stasik

mjnaeo... inte jag heller faktiskt... :P
Fan va många kommentarer det blev på denna blog helt plötsligt... jag har nu kommenterat fler gånger under det senaste dygnet än jag gjort på ett halvår eller nåt!! :O

2008-01-27 @ 19:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0