Tillbaks i skolan igen

Jaaa, nu har vi ju då börjat skolan igen för en ny termin, eller egentligen börjar den nya terminen nästa vecka. Ny termin betyder lite nya ämnen tex ska vi börja/har börjat matte D, och sen ska jag ha psykologi också, så vi får se hur det går! :) Fast lite skönt är det ju att komma tillbaks till rutiner, fast inte med alla prov. Vi har redan engelskaprov på fredag och nästa vecka ska vi lämna in en labbrapport, men så är livet om man går natur, men det lönar sig ju i längden. :P

Det är ju iaf vårtermin även fats det kanske inte känns som det. Men snart är det sporlov och efter det påsklov, och efter påsklovet är det ju egentligen inte så långt kvar till sommarlovet, dessutom är det ju massor med lov på vårterminen. Så det blir nog bra.
Jag längtar massor till sommaren och våren, bara tanken av att gå i shorts och ligga i solen gör mig varm i kroppen av lycka. Min längtan efter våren blir ju inte bättre av att de flesta affärer börjar ta in vårplagg med blommor på och fina skira klänningar!!! ÅÅÅÅH vad jag längtar massor. Fast vintern är ju med trevlig om det är ordentligt kallt, soligt och snö men nu är det tyvärr, mörkt, kallt och slask/regn. BUUURRRR jag bara fryser av att tänka på det. Hoppas det blir fler än 4 soltimmar i januari iaf haha.


Lovet har iaf varit bra. Första veckan var jag i Sölden med mamma och pappa och hälsade på min bror som för tillfället jobbar där nere och får asbra med pengar!! jag vill ocksååååååååååå... Andra veckan var fylld med Grey's Anatomy, kompisar och det nya året. Sen var det dags för skola och jullovet känns alltid för kort!


 

image180

den här bilden dedikerar jag till ida (precis som på min bilddagbok) eftersom hon älskar träd, speciellt dom som fanns på vår vackra skolgård! hahah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0