Karl-Petter, my love

jaa, idag var det ju då lördag igen. Tänka sig att det är helg och fredag 3/7 av året fan vad najs egentligen, det är ju cirka hälften beroende på hur man räknar. Ååååh vad jag vill ha sommar, palla vinter usch, det är bara tråkigt och mööööörkt. Men nu ska jag inte vara så negativ, det som är bra med vintern är att jag inte är allergisk 24/7 vilket är välsigt bra eftersom det suger att vara allergisk.

Men nu skulle inte det här inlägget handla om hur tråkig vintern är utan det skulle handla om min nya stora kärlek, Karl-Petter.
Han kom in i mitt liv igår, och jag blev knäsvag direkt! Haha. Nejdå. Han har ju då varit med i Bonde söker fru, och igår såg jag honom på Let's Dance och han var ju urgullig, (dock rörde han sig inte lika bra som Danny, men what the hell han är söt ändå) så inom en snar framtid kommer jag bli bondefru. Eller nae, jag är ju inte så mycket för djur! Men jag kan ju förändras?

image182
Karl-Petter <3


Idag har jag ju då varit i ishallen hela dagen pga LKF-trofén, blev tyvärr inget bröllop eftersom min pappa då blev magsjuk, fast det gör ju inte mig nått eftersom det är kul i ishallen. Jag älskar LKF-trofén kanske lite tråkigt dock när man måste jobba, men det är värt det.
Imorgon ska dagen spenderas på samma sätt och det ska bli najs!

Ta det lugnt i svängarna ikväll! :)
Over and Out
// Ninaa

Kommentarer
Postat av: Köttbullen (!)

haha du och grisarna nina.. jag visste det! ;) japp lkf-trofén är väldans kul :) iaf när man slipper sitta tidtagare i stångebrohallen 4 h i sträck.

2008-01-12 @ 23:03:27
URL: http://idaaho89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0