I brist på annat

I brist på annat att göra så gjorde jag ett väsktest på Veckorevyn.com och jag blev en klassisk Chanel 2.55 haha, oväntat eller?

Classy as hell, quiltad, cool och skarp. Du kan lätt ge lite fel intryck med dina guldkedjor. Du kan ibland uppfattas som kall, men framför allt är du ju SVINDYR - vilket innebär att folk antingen älskar eller hatar dig. Gemensamt för alla är dock att de avundas din svala, snygga, sofistikerade stil. Tänk på det när de ger dig onda blickar i ryggen...

drömväskan?

Kommentarer
Postat av: Stasik

Tja... eftersom Nina bad så snällt så måste jag väl kommentera. Vad kan man säga... den väskan är ju... em... svart och inget för mig!
Sen kan jag upplysa alla om att när jag skaffar mig en blogg ska jag tvinga Nina kommentera om nåt hon inte är så skillad på oxå! muahaha

2008-01-25 @ 23:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0