Gossip Girl

Jaaa, vad ska man säga?

En ny serie har kommit in i mitt liv, så nu kommer jag att bli beroende av en till serie! Aja, det är ju inget farligt beroende iaf. Det verkar iaf asbra och helt i min stil, åh jag vill se på fler avsnitt NUUUU!

Fysik är också svårt, men vad ska man göra? jag har ju valt att gå natur själv! eh skitsamma, jag är ju ganska smart.. eller?

image186


Nu ska jag plugga vidare eller så gör jag ngt annat eftersom det är sånt man gör när man pluggar, massor annat när man egentligen ska läsa i böckerna! Ja världens mest intressanta inlägg

Over and Out
// Nina (som är kööörd)

Kommentarer
Postat av: amanda jaao

ha ha;D söt du är nina :) kom till mig så kan vi se gossip girl , har heeela första säsongen :D !!!!

2008-02-06 @ 13:27:58
URL: http://candleburn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0