Fredag hela veckan skulle vara najs!

Nu är det ju då fredag igen vilket är najs!

Ska iväg till Klara sen för att kolla på Let's Dance och kära ner mig i Karl-Petter. ;) Hoppas han fortfarande söker fru hahaha. :D

Dagen har bestått av skola och senare lite labbrapport, men nu är jag äntligen klar och det går att andas igen fast snart så blir det stressigt. Har MASSOR att göra innan sportlovet och jag överdriver inte! fyfan. GE MIG LOV NU! Fast på torsdag är det ju studiedag vilket är trevligt, men den kommer nog med störta sannolikhet att bestå av plugg, fast egentligen får jag ju skylla mig själv. Jag går ju trots allt natur.

På sportlovet ska jag förhoppningsvis till London eller Rom med mamma, fast min vilja lutar mest åt London eftersom jag aldrig har varit där.


Nu ska jag ta mig en fredagsdusch!
Over and Out
// Ninaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild!

2008-01-19 @ 10:55:13
URL: http://helenascity.blogg.se
Postat av: Debbie

Åh, vill också till London!! :)

2008-01-19 @ 12:03:52
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0