Våren försvann

Våren försvann och lika så mitt goda humör! :( Jag blir ledsen av regn och allt känns så mycket värre när det regnar och är dåligt väder. Jag påverkas verkligen massor av vädret, därför känner jag mig lätt hängig och trött på vintern, men vem gör inte det?
Fan då, jag som var så jäkla glad i måndags när det var soligt och skinnjackan åkte på och sen bara försvann solen! SNÄLLA KOM TILLBAKS! Så idag är jag inte kär och glad, utan trött och har ett behov av att plugga fysik eftersom vi har prov imorgon. Fast innan det förra provet kollade jag på 8 avsnitt av Grey's Anatomy och jag fick 21/27 så det kanske funkar att inte plugga så in i helvete!

Något har jag iaf att vara glad för, jag fyller år om 3 dagar :)

image205
hoppas du kommer med den på lördag, vickan! Det skulle göra mig asglad :D

Kommentarer
Postat av: viktoria

haha vi får se :P
sgit det ser ut som att det är maskar i tårtan :O:O
oj nu ser jag det är chokladsås :P haha

2008-02-27 @ 17:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0