Tillbaks från huvudstaden

Nu är jag tillbaka från kära huvudstaden igen. Det var en helt okej resa, fast dock inte så mycket shopping dock så fick jag träffa Inés, som btw har blivit en liten sthlmare med dialekten och allt. Haha nejdå men hon är så söt och alla här i Linköping saknar henne. (nöjd nu Inés? :P)

Ja det blev ju som sagt inte så mycket shopping (en kofta och 2 par skor) och inga jeans till mig, även fast jag har ett stort behov av det. Eh, skitsamma jag får väl gå på stan imorgon, innan jag ska på bio eller nått. Juste jag träffade på Linnéa också hon var i Sthlm och shoppade loss med Anna och dom hade inte heller hittat så jättemycket egentligen. Det är nog för att typ inget vårnytt har kommit än eller iaf långt ifrån allt. Men snart så hoppas jag att det kommer för jag saknar våren väääldigt mycket. Fast det är ju skönt med lov också och snart vankas det födelsedag så det ska bli trevligt. =)

Dock kanske inte lovet är så trevligt för pappa som är nere i Österrike och åker(åkte) skidor för igår så ramlade han och nu så har han en fraktur i axeln och kanske måste opereras när han kommer hem. =( Inte så kul kanske!! Så nu tycker jag att vi tycker synd om min pappi <3


image193
söt som få är han

Det var allt för mig,
Tootles,
// Ninii

Kommentarer
Postat av: viktoria

jag följer gärna med dig på stan imorrn om du vill :D

2008-02-21 @ 18:57:10
Postat av: Nina

vad braaa :D

2008-02-21 @ 20:12:01
URL: http://lilldabz.blogg.se
Postat av: ines

haha :) varenda
inlägg nina ;);)
föresten gå in på facebook o kolla min profilbild;)
älskar dej

2008-02-22 @ 12:02:54
Postat av: amandis

Stackars pappa Johan :( Hitta ett par jeans till mej med ;D haha

2008-02-22 @ 16:10:09
URL: http://amaandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0