The Academy Awards - The Oscars

Som många utav er redan vet så var Oscarsgalan inatt. Många har varit oroliga att Oskarsgalan inte skulle bli av pga manusstrejken, men den gick av stapeln i år och för 80e gången till och med, inte illa!

Här är de som jag tyckte var bäst klädda;

image202
Heidi Klum och maken Seal är så grymt gulliga tillsammans, och Heidi är grymt snygg för att ha fött 2 eller är det kanske 3 barn? Aja jag tyckte hennes klänning var snygg och passande till röda mattan!  =)

image203
Cameron Diaz kom i en rosa dröm! En klänning i den färgen skulle jag väldigt gärna vilja ha i sommar till bruna ben (inte för att jag brukar bli brun, men BUS löser mina problem). Jag tycker dock att hennes kuvertväska inte var så snygg, skulle varit snyggare med en svart i lack för att bryta av med. (det var bara en liten parantes i det stora hela)

image204
Renée Zellwegger var snygg i sin silvriga iskalla klänning. :) Hon har verkligen blivit så mycket smalre sedan Bridget Jones tiden. Jag tycker iaf att hon var sötare när hon var lite fylligare.

Bilder från posh24.

Det var allt för mig,
XOXO,
// Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0