Shoppingsugen

Shoppingsugen, det är vad jag är. Som fan.
Som vissa av er vet så har jag ju typ lovat mig själv att inte shoppa innan den 20e februari och jag tycker det har gått väldigt bra, jag har inte shoppat några kläder iaf (bara ett nagellack) och jag tycket inte att det räknas som shopping direkt. Nån gång då och då kommer jag fortsätta att göra det för att det stoppar en från att göra massa onödiga impulsköp som man ändå inte använder sen. Så på ett sätt är det ju bra, eller det är egentligen nästan bara bra eftersom man sparar väldigt mycket pengar. Snart fyller jag ju år också så då kommer jag ha extra mycket pengar. Haha. Fast nu är jag väldigt shoppingsugen men som tur är så är det ju snart den 20e februrari och då får jag ju barnbidrag också haha. Så hädan efter kommer jag shoppa massor med nya och härliga vårplagg, bara vädret som saknas. Fast idag var det ju dock vår typ.

Jag, med balenciagaväskan och chanel påsen, inom en snar framtid?
(in my dreams)


Det var allt för mig,
Tootles
// Niniii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0