Rapportering av jeans jakt!

Idag har jag ju då gått på stan med Vicks och Camii. Det var kul. Vickan klippte sig och det blev fint.. eller aa det blev typ ingen skillnad men hon har alltid fnt hår så. :) Jeans jakten gick bra och jag kom hem med två par najsiga Nudie jeans i olika tvättar (svart och typ mellanblå), och sen köpte jag 3 stycken ribbade linnen ifrån JC också, vilket var behövligt. Efter att vi hade shoppat lite så gick vi och åt på McD där vi köpte mat av en som var lik tobbe trollkarl fast han som stod i kassan var lite mulligare, hade foundation, ögonbrynspenna och läppglans på sig. Hihi. När vi hade ätit så drog vi och köpte godis och senare kollade vi på bion och vi såg Arn.
Den var bra, men lite förutsägbar fast verkligen sevärd även fast man inte är lika intresserad av historia som Martin i min klass. Haha.



Det var allt för mig ikväll! Imorgon blire parteeey
XOXO,
// Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0