Nu är det dags att vakna, eller iaf enligt SMHI!

Nu mina vänner och läsare! (jag tror dock att jag är vän med alla mina läsare men det hör inte hit haha!) Nu ni, nu är det dags att väcka Nina ur sin sömn, för det är VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR, eller iaf enligt SMHI dock ska det bli 7 grader och sol imorgon så jag tror dom. :)
Jag gillar den globalauppvärmningen, fast det ska man ju inte säga högt, haha men i Sverige så är det yttrandefrihet så jag skiter i det. :P Herregud (Ford)  vad glad jag blev nu, för typ ingenting, nu känns det verkligen som om allting kommer lösa sig, och inom en snar framtid kommer Nina att bli kär så bered er. =)

Dock så är jag inte glad för att vi har svenska redovisning imorgon och den gjordes typ för aslänge sen och jag kommer inte kunna ngt! Men just nu SKITER jag i det för att det är vår, jag fyller 17 på lördag och jag har underbara vänner, så det så!



Nu ska jag göra ngt konstruktivt kanske haha,
Vi ses,
// Nina

P.S. imorgon åker skinnjackan på, vad jag har längtat!

Kommentarer
Postat av: emilie

visst känns det skönt med vår! :) så jäkla nice. fin bild btw.

2008-02-24 @ 20:54:02
URL: http://emilieejosefsson.blogg.se
Postat av: Sophie

Svar: hihi tack nina :)
hur fick du föresten sån fin design på bloggen? ursött!

2008-02-25 @ 17:32:26
URL: http://runways.blogg.se
Postat av: Nina

jag läste lite på designadinblogg.se och listade ut det själv också :D haha, duktigt va? :)

2008-02-25 @ 19:42:06
URL: http://lilldabz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0