Idag är det början på slutet =)

Ja idag är det ju då alltså måndag för er som inte visste, och det är även början på sista veckan innan lovet. Idag var det iaf en ganska flummig dag i skolan, hmmm undra varför? eller huur vicks?

Vi (eller jag) kom fram till att jag har lungcancer och vickan har leukemi för Vickan visar typ alla symptom på leukemi och jag har haft konstant hosta i typ 3 veckor nu. Buhu synd om oss med cancer. (jag vet att man inte ska skämta om sånt, för det dödar folk varje dag och jag har själv varit med om det) Snart är iaf min födelsedag eller jaa om 19 dagar och då blir jag hela 17 år gammal, wihooo. =) Jag har börjat fundera på vad jag ska önska mig och här är några grejer jag mer är gärna skulle ta emot!

image190

en rosa iPod nano video så jag kan kolla på alla mina underbara serier i den,
fjärde säsongen av OC för att göra min samling komplett,
en underbar och svindyr väska ifrån Miu Miu skulle vara drömmen,
en söt och fin klänning i från Topshop (jag skulle gärna vilja ha väder att använda den med bara ben och ballerinas),
och sist men inte minst ett par söta och lite somriga trosor ifrån BB! :)

Om du har något mer förslag är det bara att säga till! :)

Kommentarer
Postat av: ines

vadå har du haft cancer??:O :P haha
jaa fina grejjer du önska dej..de e bara o förtsätta drömma ;):P

2008-02-11 @ 19:33:02
Postat av: Linnéa

HAHA om vi har några fler förslag?? JAg tror nog att du har så det räcker o blir över!! om det är nån som är bra på att vilja ha saker (o även få dem) är det du babe

2008-02-11 @ 21:29:46
URL: http://linneate.blogg.se
Postat av: viktoria

värsta fina grejerna ;D ipoden och trosorna är starka favoriter!
nu mår jag bättre, så jag har nog inte leukemi ;P men risken att du har lungcancer återstår ju :P needå men du borde nog låta dina päron undersöka dig för det känns som att det är något fel när du hostar så mycket :(

2008-02-12 @ 08:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0