Happy Birthday to yaah

Idag ska vi säga grattis till Linnéa så grattis till dig Linnéa som fyller hela 17 år idag!! wihoo bara 18 dagar kvar tills det är min tur yao :)

Snart är det iaf Alla hjärtans dag, och det kan ju vara trevligt om man har ngn att fira det med.. Jag tycker egentligen att alla hjärtans dag är till de som är tillsammans med ngn. Fast man kan ju fira alla hjärtans dag med sina underbara kompisar som man uppskattar mycket, vilket man ju egentligen gör eftersom man går i skolan oftast på den ärade dagen!
Men för er som har en söt kille/tjej att fira med så är bio och en fika tillsammans med en fin röd ros ett säkert kort att fira sin kärlek på. =) Därför kan jag tipsa om en film som har nyss har haft premiär eller har premiär på alla <3's dag, den heter P.S I love you och handlar om:

"Holly och Gerry träffas på Irland och blir mot sina mödrars vilja ett par. Gerry flyttar till USA och i relationen grälar de om framtid, karriär och barn. Efter en tid dör Gerry och lämnar efter sig ett antal brev som gör att Holly tar tag i sitt liv och går vidare."


 
Den här infon kommer ifrån Bioprogrammet.

Undra hur många alla hjärtans dag skrevs i detta inlägg...?
Nu ska jag fortsätta plugga historia!
Toootles for now,
// Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0