God Kväll!

God kväll mina kära läsare!
Just nu finns det inte så mycket att göra. Funderar på att sova så det blir nog det snart. Haha. Ja asså ikväll har jag kollat på Gordon's Kitchen Nightmares haha det var ganska roligt, så det kan jag tipsa om, om ni har tråkigt en torsdagskväll kl. 22.55 - 23.00.

Imorgon fortsätter min jeans jakt, fast dock i Linköping. Ja jag ska ju inte bara leta jeans imorgon utan jag ska även gå på bio med Camilla och Vicks. Vi ska äntligen se Arn som iaf jag och Vicks velat se sen den hade premiär den 25e december eller nått haha. Men ni  vet ju vad dom säger, bättre sent än aldrig.

Det var allt för mig ikväll,
vi ses på stan!
// Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0