Freitag som man säger i Tyskland (tror jag?)

Ja idag var det fredag.

Det är alltid lika skönt med fredag för det betyder att det kommer vara ledigt i 2 dagar framöver vilket är najs, väldigt najs. Dock måste jag plugga dessa två dagar, eftersom jag tycker det är kuuuuuul. nooooooot.

men idag var det iaf först skola och sen efter skolan väntade jag med klara i hennes pappas arbetsrum (och jag slog mitt rekord på quadrapop för jag är bääääst, dock fick jag lite ont i nacken men skitsamma). Sedan begav jag (med klara och camilla) mig till stan ett tag och träffade Linnéa, Amanda och Anna (från Ulljuck) och då fick jag pengar och ett linne som Linnéa hade lånat av mig. :)
Efter det så köpte vi (jag klara och camilla) godis och senare åkte jag hem och åt m.m. och begav mig till Camilla vid 20.00 för att se på Let's Dance och Karl-Petter <3, det var härligt om man bortser ifrån kittelattacken jag fick, men det var lugnt. ;D

image188


Nu sitter jag iaf här och älskar att det är helg,
Over and Out
// Niniii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0