Äntligen klar

Haha nu är jag iaf äntligen klar med min franskauppsats, och det tog ju ett tag att bli klar, men vad ska man göra? Det är ju inte alltid lika lätt att koncentrera sig. :)

Nu har Grey's Anatomy säsong 4 iaf börjat så nu sitter jag bänkad varje onsdag kl 21.00! Dock tror jag inte att den här säsongen kommer vara lika bra som alla andra, men men, det får jag nog leva med.
Vickan visade mig roligaste artikeln med typ alla fobier man kan ha här är ett par exempel som jag tyckte var extra roliga (men min humor är ju inte alltid den bästa asså)


Kromofobi - Färger

Linonofobi - Snören

Paraskevidekatriafobi - Datumet fredagen den trettonde

Phallofobi - Rädsla för en penis

Sitofobi - Mat

läs artikeln, man vet knappt om man ska skratta eller gråta xD

Det var allt för mig idag,
tootles,
// Nini


Kommentarer
Postat av: ines

HAHAHA va roliigt...:P

2008-02-13 @ 22:15:26
Postat av: amanda jaao

HAHAHAHAHHAHA xD fyfaan va klockrent! några av dem orden härstammar från grekiskan märker jag :P hoppas att det blir ett stort, härligt MVG till dig på franska uppsatsen :)

2008-02-15 @ 13:54:55
URL: http://candleburn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0