19/2

(orkade inte komma på en vettig rubrik)

Idag har jag varit med vickan en sväng. Vi bakade kladdmuffins, spelade wii och hade det allmänt mysigt som vanligt. <3

Imorgon är det onsdag och då ska jag bege mig till Sveriges vackra huvudstad Stockholm för att shoppa och träffa min underbara Inés som det var ett tag sen jag träffade så det ska kul. =) Vi ska springa runt och busa och shoppa järnet (iaf jag hihi.)

Nu ska jag forsätta kolla på I huvudet på Gynning och sen ska jag kolla på Happy Feet, :)
tootles
// Nina


Kommentarer
Postat av: viktoria

hopppas att du hittar många fina, våriga grejer i stora staden:D och så den perfekta klänningen såklart ;D

2008-02-20 @ 11:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0