13 dagar kvar och LOOOV

Nu har jag då haft lov i 2 dagar och det var varit riktigt najs att veta att man inte ska gå till skolan på måndag. :)

I fredags var jag först och röjde stan med Vicks, Camilla, Michelle, Jenny och Hanna. Men efter ett tag så gick de alla till sitt IV så det var bara jag och Camilla kvar tillslut. Sen åkte Camilla hem och jag gick och mötte upp Ida och en annan Camilla som skulle hämta sina balklänningar och dom var så fina. :D Efter det tog vi en snabb fika med Sofie och sedan åkte vi hem för att träna vals med Stasik för att jag skulle vara vikarie för Ida på söndag.

Igår gjorde jag inte så mycket, först var det showträning och senare åkte jag hem för att sy showkläderna med mamma. Och idag var det typ samma bara att först så var jag på balträning istället och det var kul typ eller det var kul och jag var INTE sämst haha. Så nu kan jag dansa vals åt båda hållen, men jag kan inte kedjan och det var svårt att hålla sig för skratt, men det var ju en rolig upplevelse så nu är jag taggad inför nästa år! =)

BTW så fyller jag år om 13 dagar, tihih. Skit samma för det är ganska långt kvar och innan dess ska jag hinna med följande:
ha lov, vilket betyder träffa kompisar (Inés, som jag saknar så <3, vicks, Linnéa, Camilla m.m), gå på fest, INTE plugga, shoppa gärnet, längta efter min födelsedag, sy showkläder och gå i skolan i en vecka.. men sen smäller det haha.

image191
haha jag och inés när jag gick i 8an kanske... vi leker modeller, men visst är vi söta? haha :D


Det var allt för den här gången,
Tootles
// Nina

Kommentarer
Postat av: ines

men ussh vilken ful bild!! :O
kommer du till sthlm?? :) för jag åker bort till karibien på lördag o e borta i 2 veckor så jag kmr inte till lkpg..:/

2008-02-17 @ 21:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0