SM i konståkning

Igår, idag, imorgon och på söndag är det SM i konståkning här i Linköping, vilket jag tycker är otroligt roligt med tanke på att jag är gammal (eller gammal och gammal jag slutade förra året, haha) konståkare själv. Dock tror jag att många uppskattar konståkning även fast de inte är gamla konståkare, som min mamma tex. Dessutom så är det åkare (som vissa tycker är assnygga och söta, men som jag tycker är fula, undra vem jag syftar på ida? ;D haha) som tävlar i VM med så det kan ju vara lite spännande. Så kom och kolla vettja! Eller så kan ni komma och hälsa på mig när jag jobbar som funktionär! =)


Viktoria Helgesson

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ida

Åhh nu är det inte många timmar kvar tills jag får se min snygging igen haha <3 :D

2008-12-06 @ 23:31:12
URL: http://idaaho89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0