Tisdag

Idag har jag varit i skolan och det var ju verkligen kul, eller nått! Äcklig mat i skolan (fisk) så det fick bli fil till mat, inget vidare direkt. Matsalen var också proppfull om man säger så. Annars vare ju ganska ok. Rivstart har det dock varit, prov på torsdag som sagt. Inget vidare liksom, nu i början orkar jag inte plugga. Blööö. Men en sak var ju kul och det var att vi planerade vår nollning lite, vi skrev en lista på saker dom ska fixa till oss imorgon på kanske 1,5 h och de laget som fixae flest grejer vinner, och vi får ju såklart behålla alla saker. Aja, lite svårt att förklara.

Klippte mig efter skolan idag vilket var VÄLDIGT behövligt, hade inte klippt mig sen i maj typ. Jag blev nöjd och frisören var riktigt trevlig och bra. Det visade sig också att jag klippte mig hos samma person som Michelle gör, så det var ju lite coincedence. Hihi. Väldigt intressant va?


Nu ska jag ta en snabb dusch och sen kolla på En prinsessas dagbok som jag sett förut, men den är ju så bra! Chickflicks <3


CIAO


Kommentarer
Postat av: amandis

2008-08-28 @ 11:52:47
URL: http://amaandis.blogg.se/
Postat av: amandis

vem klippte du dig hos? jag blir aldrig nöjd, och just nu har jag lust att köpa extensions tills håret växer ut igen! :( :P

2008-08-28 @ 11:53:55
URL: http://amaandis.blogg.se/
Postat av: Michelle

som jag gör? :D hahha hur fick du reda på det? pussis

2008-09-01 @ 17:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0