PUSS


GLASSPUSS på sista dagarna av sommaren!

Igår cyklade jag och Klara till Fegge där det var party typ. Först grillade vi och det var trevligt, men senare började andra halvan av partyt dricka men vi (jag, Klara, Jessika, Erik och Christer) andra var inte så pepp på det från i fredags så vi var osociala och kollade på Mr. and Mrs. Smith eller Smisk som Jessika sa, haha. Det var iallafall trevligt och efter filmen lade vi oss i Fegges säng och kollade på Youtube-klipp och jag somnade, socialt va? Men jag var faktiskt ganska sliten sen i fredags. Grymt kul att vara fadder men också jobbigt!

Nu är jag pepp och fit for fight till kommande nollningskvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0