Om du vill så kan du

Fysikprovet idag gick faktiskt bra även fast jag pluggade framför Project Runway finalen! Efter skolan gick jag på stan och varje gång jag tänker köpa något så bestämmer jag mig för att spara pengarna ist, fast jag köpte strumpbyxor men det är en livsnödvändighet så det räknas inte riktigt. Men jag har iallafall kommit fram till att jag måste spara pengar eftersom jag vill upp till Stockholm och bränna pengar på riktigt fina kläder. Plus att det är roligare att shoppa i Stockholm, finns så mycket mer och i mycket större utsträckning. Så då blir det lätt att man strosar omkring med massor med påsar vilket jag tycker är riktigt roligt och härligt. Haha. Precis som i Pretty Woman.


Börja kolla vid 2 minuter..

Nu ska jag kolla på Christine och Vänner!

CIAO


Kommentarer
Postat av: ines

plus att din fvorit tjej bor där ;) och henne ska du ringa och gå o shoppa med när du kmr :)<3

2008-08-28 @ 20:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0