Måndag

Första dagen på andra veckan av skolan och jag känner redan att jag är skoltrött och orkar inte riktigt med allt. Matteläxa tills imorgon, engelska tills på onsdag och fysikprov på torsdag! Och det är bara första veckan, fy! Hoppas det lugnar ner sig snart.

Idag har vi också börjat göra om i vårt hus så huset är fyllt med gubbar mellan kl. 7.15 och 16.00, inte det roligaste att göra sig iordning på morgonen om man säger så. Fast som Erik sa, någon kanske är söt så det kanske är värt att satsa! Eller inte..

Det här möttes jag av när jag kom hem idag:

Kaos om man säger så.

Efter skolan idag gick jag och Vickan på stan, som vanligt, det är liksom vår grej. Jag köpte iallafall en tröjklänning med dragkedje-detalj på baksidan och sen lite småsaker som flourskölj (man måste ju hålla tänderna i toppform), shampoo osv. Sen köpte jag också en penna så på fredag kan jag skriva många fina saker på nollornas tröja! Akta er nollor! ;)

Nu ska jag räkna på tal som inte finns (imaginära i matte E, jihhooo) och sen blire en tripp till IKEA för att kolla på lite grejer till mitt rum!

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0