@ Klara yesterday






Igår var vi hos Klara och det var trevligt. Till en början var det lite segt eftersom jag var väldigt trött och kände mig sjuk, men efter att ha legat i soffor och sängar bl.a så kände jag mig piggare och då blev jag pepp. Vi dansade massor till Get Low (jag dansade även snyggt på stolar och pallar.. så hett var det, jag körde även lite call on me dans som i fredags haha fyfan). Vi bakade också en kladdkaka och åt smet, därav det sexiga kladdet runt munnen! :P Synd Vickan att du hann gå hem innan det blev bakning och dans för det var riktigt kul. =)

På bilderna är det dock bara nåra av dom som var hos Klara, det var typ 10 till, eller iaf ett tag när Christers kompisar kom. Hihi!

Nu blire en dusch.. är ganska sliten så att säga!

P.S. Bilder från första nollningsfredagen ligger nu uppe på min bilddagbok för er som är intresserade! Men det kommer mer från andra fredagen snart.


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad fan gav ni mig i fredags Nina? :P Jag minns inte ett skit och kom hem och hejjrade om att jag sprungit från bombanfall hela kvällen.. :P

2008-09-01 @ 12:53:16
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, jo jag önskade att jag kunde tro på det ;) Klart det blir tackfest ;) Har redan fixat cider 2.5% till er :D

2008-09-01 @ 16:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0