It's the beginning of the end

Såhär tidigt har jag inte varit vaken på länge, så många gånger jag har varit vaken såhär tidigt på sommarlovet går att räkna på en hand. Mitt sommarlov har i stort sett gått ut på att sova. Och jag har nog inte känt mig riktigt trött en enda dag på hela sommarlovet! Så ska det vara faktiskt. Idag är det också andra dagen på sista veckan av sommarlovet. Början på slutet liksom. Känns sorgligt men ändå kul. Det är nu på slutet sommarlovet brukar vara riktigt roligt för det är ju då alla är hemma och har slutat jobba, så nu är det det roliga som börjar och sommarlovet egentligen börjar. MEN, allting ska ju sluta när det är som roligast. Så är det ju.

Aja, idag är jag iaf vaken tidigt för att fira min bror och det var ju trevligt förutom grejen att vakna kl 8 för att sjunga ja må han leva. Inte ideal morgonen liksom. Men det var faktiskt första gången på länge så jag inte kände mig avundsjuk på att han fick presenter och inte jag. Jag kanske blir vuxen jag med trots allt? Studenten vankas ju snart, men jag känner mig fortfarande inte redo. Men det är ju såklart långt kvar, mycket roligt som ska hända och framför allt tid att mogna!


Första dagen av sommarlovet, och det har varit en riktigt bra sommar! <3

Ha en bra dag och var rädd om er!
CIAO

PS. Nu var jag riktigt djup tillskillnad från mina annars väligt ytliga inlägg, men sånt här uppskattas kanske också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0