Inte varje dag

Igår var sjukt kul bortsett från en liten händelse men vi kan ta mer om det sen! Vi var iaf hårdare mot våra nollor igår och jag hoppas dom tyckte det också, dom är assköna hela bunten och skriker på bra, speciellt när berzianer kommer och sjunger mot oss! Vi vann den där lilla battlen, för det slutade med att berzianerna gick därifrån. Askul. Det är dock ganska svårt att få alla under diciplin när det är 27 fnittrande (läs lite dragna)  tjejer och 5 killar. Men det gick ju ganska bra ändå. Många tjejer åt fadder-killarna. Haha.

Nu kommer den mindre roliga händelsen.. På stångebro låg vi mest på en kulle och bara hade det mysigt typ, alltså blev vi ganska så smutsiga och blöta i rumpan, men det är ju trevligt(?). Aja, efter ett tag ställde jag mig upp och märkte att min väska var borta! Fytusan, jag har aldrig fått så mycket panik, jag grät massor och gick omkring och var arg med tanke på att jag hade mina nyklar i väskan (alltså om jag hade tappat bort nyklarna hade vi varit tvugna att byta 3 lås, dvs ca 3000 kr! USCH). Folk hjälpte mig och sa att det var lugnt, haha och klara trösta mig otröstliga gråt! =) Men efter ett tag gick vi till polisen och frågade om dom hade hittat en blå väska. Men då sa dom näe och frågade om jag hade några värdesaker i väskan och då svarade jag såklart att jag hade mina nycklar i väskan och så kom det fram en annan polis och sa att dom hade fått in ett par nycklar! ASSÅ NI ANAR INTE GLÄDJEN! Jag gav polisen världens största kram och pussade mina nycklar (YES! behövde inte betala 3000 kr för att byta lås!). Det kändes iaf skönt för stunden, men jag var fortfarande arg över min väska som fortfarande var borta! Men när vi gick tillbaks för att leta efter Vickans vattenpistol på kullen så hittade jag även min väska och lite av innehållet (bl.a nollepapper!). Sjukt skönt.

Efter det var jag inte så pepp längre och det var inte alls mycket folk kvar så vi drog hem och jag sov så sött i min säng! Idag tycker mamma att jag luktar vitlök, pappa tycker det luktar gammal fylla. Najs, dusch någon?


Kommentarer
Postat av: HANNE

Sjukt rolig kväll! :D

2008-08-23 @ 16:39:19
Postat av: AZRA

De va jävligt kul igår!

2008-08-23 @ 17:40:28
Postat av: Nina

bra hörrni! ;)

2008-08-24 @ 02:41:41
URL: http://lilldabz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0