Dålig bloggare

Ja, jag vet att jag var en dålig bloggare igår och nu på förmiddagen, men jag var hos klara igårkväll och jag sov över så det är därför. Hos Klara igår så var det trevligt iaf. Vi kollade på Behind the Mask som var helt störd, eller ja den var inte läskig egentligen men den var helt störd iaf. Handlade typ om hur en mördare planerade sina mord och hur han valde offer. Helt sjukt asså. Sen kollade vi lite på en franskfilm men det var inte heller så underhållande så vi gick in i Klara's rum och pratade massor typ. Bl.a kom vi fram till att vi skulle starta en förening som skulle heta de 3 vännerna och Ryssen! Skitkul, då får vi vara med på ett sånt där kort i slutet av gymnasiekatalogen! Statussssssssssss ;)

Ska bara lägga in bilderna så får ni se dom snart! =)
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0